ZEBRA OneCare
Zebra OneCare dla sprzętu klasy korporacyjnej
Zebra OneCare to nowe usługi przekształcające tradycyjne wsparcie techniczne w strategiczny serwis który wspiera korporację i przedsiębiorstwa w osiąganiu strategicznych celów w zakresie mobilności i wydajności produktów firmy Zebra
Obsługa serwisowa na odpowiednim poziomie
Usługi Essential i Select oferują aktualizację i nowe wersje oprogramowania, różne poziomy wsparcia sprzętowego i pomocy technicznej, różne terminy realizacji napraw oraz szereg opcji dostosowania obsługi serwisowej i usług zapewniających widoczność w celu optymalnego zaspokojenia potrzeb biznesowych Twojej firmy. Usługi Premier są całkowicie personalizowanie, gdyż klient może wybierać z kompletnego asortymentu usługowego, aby stworzyć unikatowy pakiet serwisowy odpowiadający najpełniej celom firmy w zakresie wydajności i efektywności. Wszystkie usługi wsparcia można kupić w ciągu 30 dni od zakupu sprzętu.
Zestawienie najważniejszych informacji
ZEBRA OneCare
Bezpośrednia Pomoc Techniczna Producenta
ZebraCareCE@zebra.com
+48 22 380 19 80