ZEBRA OneCare

Zebra OneCare

Zebra OneCare dla sprzętu klasy korporacyjnej

Zebra OneCare to nowe usługi przekształcające tradycyjne wsparcie techniczne w strategiczny serwis który wspiera korporację i przedsiębiorstwa w osiąganiu strategicznych celów w zakresie mobilności i wydajności produktów firmy Zebra

Obsługa serwisowa na odpowiednim poziomie

Usługi Essential i Select oferują aktualizację i nowe wersje oprogramowania, różne poziomy wsparcia sprzętowego i pomocy technicznej, różne terminy realizacji napraw oraz szereg opcji dostosowania obsługi serwisowej i usług zapewniających widoczność w celu optymalnego zaspokojenia potrzeb biznesowych Twojej firmy. Usługi Premier są całkowicie personalizowanie, gdyż klient może wybierać z kompletnego asortymentu usługowego, aby stworzyć unikatowy pakiet serwisowy odpowiadający najpełniej celom firmy w zakresie wydajności i efektywności. Wszystkie usługi wsparcia można kupić w ciągu 30 dni od zakupu sprzętu.

Zestawienie najważniejszych informacji
ZEBRA OneCare 

 


Bezpośrednia Pomoc Techniczna Producenta

ZebraCareCE@zebra.com
+48 22 380 19 80